Prezentare

La secţia de arte plastice - grafică, la nivel de bază, se pune un accent important pe studiul mediilor graphic-design-ului. Scopul propus este pregătirea acelor specialişti care stăpânesc atât grafica de şevalet, şi genurile tradiţionale ale graficii de reclamă, precum solicitările secolului XXI care vizează imaginea electronică în mişcare, în reprezentarea complexă a identităţii grafice.

Studenţii pot opta între trei direcţii de specializare:

  • Grafică publicitară (arta tipografiei, identitate grafică, arta afişului, ambalaj şi website)
  • Structură audio-vizuală (video, clip publicitar, grafică TV, istoria media, intermedia, multimedia, instalaţia)
  • Imaginea narativă (arta cărţii, ilustraţia, benzi desenate, animaţia).

Pe baza cunoştinţelor însuşite şi a aptitudinilor dobândite, aceşti specialişti profesionali vor fi apţi să se manifeste pe oricare din sferele comunicării vizuale şi să răspundă provocării constante a perioadei contemporane aflate într-o continuă transformare.

Pregătirea studenţilor se desfăşoară într-o infrastructură înzestrată cu laboratoare şi aparatură adecvată.